tisdag 12 juni 2007

Nu är det snart sommarlov...

Härlig härlig sommar. Värme, sol och bad. Underbart för de flesta.
Själv ska jag jobba häcken av mig. Men lika glad är jag för det, för man får ju fin kosing i utbyte mot arbetandet. Och de behövs ju till alla nödvändigheter... Men sommarlov, som man hade när man var liten, utan ett endaste bekymmer i hela världen, det vore helt underbart.

Vi är många som fyller 25 i år. Och många presenter blir det. Det är inga problem. Problemen utgörs av att jag gärna vill hitta någonting som är betydelsefullt och inget man bara lägger på hyllan. Så svårt. Har någon en bra idé på 25 års present? Please do tell!

Har varit och fikat med M idag. Härligt! ^^ Sånt man [läs jag ;o)] behöver före, mitt i och efter tentaplugg! :o) För jag har ju en liten sablars hemtenta kvar nu. Sen blir det en liten veckas ledighet innan heltidandet börjar.

Bäst jag sysselsätter mig med det där genushelvetet då.

Klart. Korvspad.

1 kommentar:

innuendo sa...

ale kicha...zaluje ze nic nie rozumiem, musisz stworzyc wersje poslka:)