torsdag 21 juni 2007

Äntligen fri!

Nu har jag sommarlov!

Eller tja, en veckas ledighet var det från början. Men jag börjar redan på måndag med heltidandet. Hua. Men, lite skönt att slippa stressa över skolan. Iaf för nu. Har ju den där omtentan som hänger i luften. *morr*

MEN. Vad trevligare är att jag får tid att göra sånt jag vill! Som att hinna umgås ordentligt med nära och kära. Så underskattat! Helt underbart är det! :o) Igår gick jag på långpromenix med ompyssling och idag var det födelsedagspicknick för N med kubbspel och mys. Den kvällen avslutades hemma hos Donnorna E och S. Härliga tjejer! :o) Det är det som är fenomenalt fantastiskt med sommarn. Det blir så mycket lättare att umgås med folk!

Imorn bär det av ut på landet. Yay! Midsommar med familjen är nåt jag verkligen älskar. Hoppas grillen sköter sig. *håller tummarna*

Nåväl. Bäst att vila så man orkar.

Trevlig midsommar på er alla!

Fred och kärlek.

2 kommentarer:

mise sa...

Hoppas du får en helt fantastisk midsommar!

Jag är ledig hela nästa vecka, så det är bara att ringa så kan vi boka in en fika- endera före eller efter ditt jobb ;-)

Ha det bäst, och du: Välkommen till heltiden!! ;-)

blackballoon sa...

tack!
den vart helt ok.

och tack... för välkomnandet till heltiden. ;o)helt stört, varje gång jag åkt till jobbet har tuben varit sen, inställd eller bara inte dykt upp...

strange!